هفته دهم لاليگا اسپانيا غلبه بارسلونا بر رئال در نيمه‌اول با گلزني نيمار
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
در حساس‌ترين ديدار فوتبال باشگاهي در دنيا و از هفته دهم لاليگا اسپانيا، تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و رئال مادريد در ال‌کلاسيکويي ديگر در شرايطي از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند که هر دو تيم مربيان جديدي را روي نيمکت خود مي‌ديدند. به گزارش فارس، بارسلونا در اين ديدار با ترکيب ويکتور والدز، دني آلوز، پيکه، ماسکرانو، آدريانو، ژاوي، بوسکتس، اينيستا، مسي، فابرگاس و نيمار به ميدان رفت و پويول نيز روي نيمکت ذخيره‌هاي اين تيم قرار داشت. همچنين رئال مادريد با ترکيب ديگو لوپز، واران، په‌په، راموس، کارواخال، خديرا، رونالدو، گرت بيل، مارچلو، مودريچ و دي‌ماريا به ميدان رفت. نکته جالب در ترکيب رئال نيمکت‌نشيني ايکر کاسياس و قرار گرفتن گرت بيل در ترکيب اصلي بود. در اين بازي هواداران بارسلونا با شعار "forca Tito" «تيتو مقاوم باش» در حمايت از سرمربي سابق خود که دچار بيماري مهلک سرطان است به ميدان آمده بودند و تصاويري زيبا در ورزشگاه نيوکمپ شکل گرفته بود. در اين ديدار نيمار ستاره برزيلي و جديد بارسلونا موفق شد در دقيقه 19 و روي پاس اينيستا گل اول مسابقه را به زيبايي وارد دروازه لوپز کند. در دقيقه 21 ليونل مسي در موقعيتي تک به تک توپ را به بيرون زد. در دقيقه 44 و در خطرناک‌ترين صحنه براي رئال مادريد، کريستيانو رونالدو روي حرکتي زيبا وارد محوطه جريمه بارسلونا شد و به خديرا پاس داد که ضربه خديرا را والدز دفع کرد، البته روي اين صحنه رئالي‌ها به شدت نسبت به خطاي پنالتي معترض بودند. نيمه نخست با نتيجه يک بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)